2012-02-08

Har inte skrivit på ett tag som ni kanske märkt, men för en gång skull tänkte jag skriva lite!
Jag har suttit och tänkt på en sak väldigt länge, kan tyvärr inte säga vad det är jag har tänkt på här men jag har kommit på ett sjukt bra visdoms ord man kan säga för det, "man ska aldrig hoppas på något som man vet aldrig kommer bli av".
Sanna ord eller hur? Tänk hur många gånger man har blivit sårad för att man har hoppats på saker för mycket...
Jaja back to real life..
Vad har hänt sen jag skrev sist? Typ nästan för mycket, det har varit julafton, nyår, jag har fyllt 19, och nu är det snart sportlov. Efter lovet har jag praktik till påsklovet och en vecka efter, de tråkiga är att jag inte har någon praktikplats :O Men ringde till amalias hotell i gränna och det lät lite lovande väntar bara på att hon skall ringa mig.
Har ju börjat träna på atlantis också, så ikväll blir de gympass me systern :)
K. Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0