yeeey

Just nu sitter jag och väntar på att Danni ska laga mat till mig, klyftpotatis, schnitzel och bearnaisesås ;) Mm så gott!
Var på praktik idag, fick servera 200 galna tanter med stora feta hattar på sig, så kallad "Hatt-Lunch" var det, de var kul förutom massa klagomål på att kycklingen inte va färdig mm... Men när kakorna kom ut blev det glada igen :)
Herre gud säger jag bara haha så kan det vara :P
Lovade att jag skulle bli bättre på att skriva, men som ni märker går det inte så bra :O Förlåt!
Hoppas att alla ni har haft en bra vecka och får en super kväll! :D
Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Var det i gbg mån tro? Mamma var nog där... tanten :P

2011-10-27 @ 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0