Myyys

Har inte uppdaterat på nån dag.. sorry! Men jag har haft fullt upp med att umgås med ett par helt underbara brudar ;)
I måndags drog vi hem till manda, Jag, Frida, Jossan och Danni, vi chilla och åt hemmagjord pizza SÅÅ GOTT :D
Igår kom Elin Lu också dit, vi gjorde mat och tårta till Danni som fyller 18 idag! Vi hade en jätte mysig kväll med många skratt, tack mina finisar! Idag drog vi hem vid 9 på morgonen pga att barnen lekte igår så frida fick en tumme som blev svart typ och den såg lite sne ut också, så det blev en undersökning för henne :O Så kan de gå när man leker!
Nu väntar jag på att Nea sötnöt ska komma så vi kan ta igen massa som hänt! Senare åker jag ner till min syster emma för att mysa :D
Har städat lite här i lägenheten faktiskt (DUKTIG) De behövdes kan ja lova ;)
Kramar
Fint ju ;)
Myys på hög nivå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0