2011-10-23

Känner att jag blir mer segare på att skriva på bloggen, men har typ inte haft någon ork..
I fredags var vi på krogen med Danni, hennes första utgång ;) Det blev en helt okej kväll faktiskt :D
Igår va min pappa och hälsa på, så Emma och Jonas kom upp på en fika, plus att Jossan, Elin och Danni var här, så det blev full lägenhet, jätte mysigt! :)
Ikväll var jag nere hos Emma och kolla på några Gossip Girl avsnitt, blev lite Burger King mat också ;)
Har nog gått upp 1000kg efter denna helgen, men det är ja värd :D
Sov så gott alla, ska försöka bli bättre på att skriva! :)
Kramar
Detta hade Pappa med sig :)
Jossan hade med sig en kaka till mig igår också :)
Så råkade jag be Danni ta med lite amerikansk tårta som hennes mamma hade bakat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0