Jag bara lovar och lovar..

De går inte så bra för mig att skriva haha, ja tänker aldrig lova mer att försöka förbättra mig, för de blir bara sämre :O Va kan ja säga om veckan då? Inget typ, allt har varit som det brukar vara.. Ja ser fram emot morgondagen, mamma kommer och hälsar på från stockholm där hon numera bor.
Blir kanske en sväng ut på krogen med min sötis frida också, hehe man ska ju leva livet medans man är ung eller? ;)
Just nu sitter jag med tända ljus, så underbart mysigt!
De kan behövas efter en dag med nationellt prov, känner att jag inte har en aning om vad jag kommer få i betyg, men de är i alla fall gjort nu så slipper tänka på det :)
Ska nog tänka på refrängen och gå å lägga mig.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0