2011-11-13

Hej allihopa, det var ett tag sen nu, men det har varit mycket flytt på gång så har inte hunnit skriva. Jag har ju flyttat tillbaka till gränna och min syster har flyttat tvärs över gatan till en större lägenhet me hennes pojkvän Jonas. Det bästa är att de har ett gästrum där jag kan sova om ja vill :)Tycker att helgen har varit helt okej faktiskt, och längtar redan till nästa helg! Denna veckan kommer inte bli rolig, har ganska mycket inlämningsarbeten plus att ja har Nationella prov i svenska B på torsdag.. DÖR på allt typ! Ska sätta mig nu och göra klart allt tänkte ja, så kan jag chilla tills torsdag i alla fall :)

Kramar

Jätte mysigt rum :)

De kommer fler bilder på lägenheten när allt är i ordning!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0